Izgradnja pešačko-biciklističkog mosta preko Dunavca mogao bi da počne 2015. Tome u prilog ide činjenica da je investicionim programom za 2015. godinu predviđeno izdvajanje 100 miliona dinara za izgradnju mosta.
Kome zaista treba ovaj most? Matijeviću i kafedžijama na ostrvu za njihovu klijentelu. Nekoliko stotina metara uzvodno od mesta gde bi trebao da se izgradi most je Šodroš, nekad dunavski rukavac, a sad bara koja izumire. Prvo je dozvoljeno gospodi iz "Doline lopova" da zatrpaju gornji ulaz u Šodroš. Donji ulaz je Dunav zatrpao peskom i sad imamo baru prepunu smrdljivog mulja. U normalnoj zemlji bi od ovako nečeg napravili biser. Naši mudroseri naprave septičku jamu....
S'jedne strane podrzavam izgradnju mosta, ali s'druge strane zar nije logicnije resiti kasarnu i brodogradiliste, odnosno omoguciti prolaz? Kasarna svakako treba da se izmesti, brodogradiliste odavno ne radi, sve to ce se pre ili kasnije resiti i sta ce onda biti sa mostom? Bolje ulozite milion evra u nesto pametnije.
Secam se nacrta ovog ruznog mosta jos dok su demokrate bile na vlasti. Pa da li su mogli ruzniji most da smisle??? Ovo se uopste ne uklapa u okolinu. Most na tom mestu (ako uopste treba da postoji) treba da lak, prozracan i da se uklopi u zelenilo Ribarca tako da se jedva primeti a ne ovo cudo koje podseca na veliku ventilacionu cev. A sto se tice para, ako vec imaju para za most, neka grade most u produzetku Bulevara Evrope jer je tu potrebniji. I za kraj, smesni su mi ovi sto bi stucali brdo para na par promasenih projekata a u ime turizma. Ma koji crni turisti ce vam zbog ovoga doci i koliko cete od tih turista zaraditi? Investicija te vrste bi se od turista naplatila za 10.000 godina. Da li vi uopste znate sta je cost-benefit analiza kada predlazete megalomanske projekte u cilju privlacenja turista?
Lepo je to zamišljeno, samo je pitanje da li postoji volja među političarima da se to i realizuje.
Davno je bilo predlagano da se izgradi žičara koja bi povezivala grad sa tvrđavom, što bi bilo vrlo atraktivno, praktično i finansijski isplativo.
"...u kojima je odavno zacrtano da Novi Sad ima barem šest mostova preko najveće evropske reke."
Novi Sad će imati 6 mostova preko Volge!? Wow, tliko ih nema ni Volgograd!
ako već imaju para za ovakve investicije, da naprave pešački most preko kanala, pa ko želi da produži šetnju posle fensi Keja prema Kovilju. To je lepa Dunavska strana, još uvek prirodnog izgleda, ali avaj kad moraš kilometre da zaobilaziš, kroz jake saobraćajnice, i baš je nezgodno i glupo.
Svaka investicija u zemlji koja je pred bankrotom smatra se rasipnistvom.U ovom trenuku samo se mogu dozvoliti tekuca odrzavanja postojece ifrastrukture o kojoj se nazalost ne vodi racuna.
Pojedincima uvecati vrednost nelegalnih investicija na racun gradjana je krajnji bezobrazluk.Potrebnije je dovesti kanalizaciju na Ribarac , da fekalije iz septickih jama ne idu na Strand.
Novi Sad ima velikih potencijala za razvoj turizma,od kojeg bi se moglo lepo zaraditi.Ali prvo treba urediti okolinu kao što je Ribarac,dunavac prema Kamenjaru...Treba podržati sve projekte u cilju razvoja turizma u Novom Sadu.
Izgradnja Žeželjevog mosta finansira se iz pretpristupnih fondova (IPA) EU IPA, sa 45,3 milona evra, uz kofinansiranje iz budžeta Pokrajine Vojvodine od 19,1 miliona evra.
Ko je zakljucio ugovor o izgradnji mosta? Da li je taj sada pozvan na odgovornost? Da li se proverava gde su otisle pare kad most nije zavrsen?
Aha, a nama prodajete krizu, smanjenje plata... A vi cete se razbacivati za vase odabrane. Ti koji ce ga svojim rukama praviti proci ce kao ovi radnici sa Zezelja. Za njih nema para.
dipl inzinjer smatra da je milion eura dokaz ekonomske moci,,,,,,,,
lane je porez za krov nad glavom povecan 300%..izjava V.Ilica da su to jedino Cacak i NS uradili,,,ove godine njihovim stopama ide i Nis,,,
a ove godine za 20% (sto je za oko 330% za dve godine,ili odkako je trenutna Vlast u Gradu) kako se moze procitati,,,,kako efikasna poreska administracija jos nije dostavila resenja,,,,,,,???????!!!!!!!!!!!!!!,,,,,,,,
Prvo moraju da nađu firme izvođača i podizvođača preko kojih će da operu pare, ta šta vam je ljudi, ne može sve preko noći. Pljačka mora da bude legalna!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Izgradnja mosta na Dunavcu možda 2015.
Novi Sad
•13.07.2014.
•06:00 > 09:01
Komentari 29
Tutu
Lexv
!
Zabole i Mrku i Velju za naš most!
Gradilište u sred građevinske sezone stoji!
-
"i cirilicne displeje u ns-u"
zato sto osim cirilice im nije namesteno da vide nesto drugo
ne zavaravaj se
Vladan NS
Konstantin
Davno je bilo predlagano da se izgradi žičara koja bi povezivala grad sa tvrđavom, što bi bilo vrlo atraktivno, praktično i finansijski isplativo.
Toma
Ćirilica je strancima najzanimljivija stvar kad dođu u Novi Sad. Ili nikada nikoga nisi vodao ovuda, ili si jednostavno po prirodi fašista.
pawlle
Ljuban
Novi Sad će imati 6 mostova preko Volge!? Wow, tliko ih nema ni Volgograd!
-
odlucite se i da li je rusenje pocelo 1918 ili 60-ih godina zbog sirokih bulevara
-
prema visini ovog mosta, gde se istovaruju pesaci kojj dolaze sa limanske strane? tj gde mu je kraj?
da pesaci ne izlaze u dunav, mozda?
pa spic nije toliko velik. a pre nekoliko dana je bilo reci da je gazda brodogradilista besan na price o izmestanju
-
najsokantniji srpski primer je tura po n.bgd-u
koga mislite dovesti da razgleda pasarele i cirilicne displeje u ns-u?
ima jeftinih tura po srednjoj evropi , jeftinijih od goriva do bg-a i nazad, izvikendasite pa se vratite sa predlozima o turizmu.
Mile
Pojedincima uvecati vrednost nelegalnih investicija na racun gradjana je krajnji bezobrazluk.Potrebnije je dovesti kanalizaciju na Ribarac , da fekalije iz septickih jama ne idu na Strand.
Sale NS
Petar
Razum
UAE
Izgradnja Žeželjevog mosta finansira se iz pretpristupnih fondova (IPA) EU IPA, sa 45,3 milona evra, uz kofinansiranje iz budžeta Pokrajine Vojvodine od 19,1 miliona evra.
Ko je zakljucio ugovor o izgradnji mosta? Da li je taj sada pozvan na odgovornost? Da li se proverava gde su otisle pare kad most nije zavrsen?
-
jel to uzeto od beograda na vodi?
treba naci morona kojem ss ovo moze uvaliti kao ribarac i strand
na bulevaru niste u stanju pocupati travu izmedju behatona a ne ovo
C
kataklizma
Politcateist
Lalla
lane je porez za krov nad glavom povecan 300%..izjava V.Ilica da su to jedino Cacak i NS uradili,,,ove godine njihovim stopama ide i Nis,,,
a ove godine za 20% (sto je za oko 330% za dve godine,ili odkako je trenutna Vlast u Gradu) kako se moze procitati,,,,kako efikasna poreska administracija jos nije dostavila resenja,,,,,,,???????!!!!!!!!!!!!!!,,,,,,,,
Vlada
-
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H